Luokan muuntautuva puu

Luokan muuntautuva puu
Tervetuloa Otsolan 3A:n blogiin! Tässä tunnelmia luokkamme ulkopuolelta... Muuntuva puu, joka saa aika-ajoin uusia "tuulia". Tällä hetkellä punatulkut vielä istuvat oksilla ja pöytää koristaa lasten huopanopat.

maanantai 29. huhtikuuta 2013

Venla-Vanessa

Moiks, olen iloinen tyttö. Ja harrastan sählyä,tanssia, englanninkerhoa ja sekakerhoa. Ja rakastan koiria. Ja perheeseeni kuuluu Isä, äiti ja pikkuveli. Äitin nimi on Suvi ja isän nimi on Marko ja pikkuveljen nimi on Väinö. Haluaisin olla isona: tanssija tai  laulaja. Minä tykkään tosi  paljon tanssista♥. Isin luona on kaksi koiraa Rico ja Rodo ja kaksi kissaa Peku ja Tikru, ne kaikki ovat söpöjä♥ Äitin luona on yksi koira Pöysti ja yksi kissa Baplo:)
           
                                          Tässä on leluni Jää, sen lempinimi on Jääkki.

21 kommenttia:

  1. Oi ihana♥ Jääkarhu :> Ja olethan sinäkin hassu xDDD

    VastaaPoista
  2. tykkään sun jääkarhusta hyvä teksti muuten

    VastaaPoista
  3. ihana jääkarhu MÄ HALUUN TOLLASEN!

    VastaaPoista
  4. Moi tänään synttärit eli 5.5.2013. Kamu syntsyt ti 7.5.2013. Ihmisii piisaa saa toki kommata tähän onnitteluit jos haluaa.

    VastaaPoista
  5. t:venla yläpuolel toi teksti on venla vanessan eli mun

    VastaaPoista
  6. Mä ehk pääsen ja mä kirjotin sen oot säki hassu tai sen Jutskun..... Toivottavast pääsen ja mul ei saata olla lahjaa ku ei ehita nituon vaik kouluu sen ni voin antaa sen sulle.... Terkuin:Mea kamusi.. Siis koulu

    VastaaPoista
  7. MUUTEN AINA KUN KIRJOTATTE KOMMAN NIIN MUISTAKAA LAITTAA PERÄÄN OMA NIMI ET MÄ TIIÄN KUKA SEN ON LAITTANU EI OO PAKKO MUT MÄ AINAKI LAITAN KAIKKIEN OMIIN VENLA TAI VENLA VANESSA JOTEN SILLEE TIETÄÄ SE PALJO HELPOMMIN ET KUKA SEN KOMMAN ON KIRJOTTANU KOMMA ON KOMMENTTI JOS IHMETTELETTE AIKA MONI VARMAAN TIETÄÄ KYL TAI AINAKI USKON TOIVOTTAVASTA MONI PÄÄSEE MUN SYNTTÄREILLE HUOMEN ELI 7.5.2013 KUTSUIN TOSI MONEN SORY KUN EN KUTSUNU KAIKKII...

    VastaaPoista
  8. hyvää syntymäpäivää! oli tosi hauskaa sun
    synttäreillä yksi plussa tähän väliin että olin sun synttäreillä musta ei ollu kauheeen kivaa se no tiiät varmaan mut kuitenkin vaikka lähetin näin myöhään synttäri onnittelut koko perheeltä sulle !



    milloo me kahvitellaan kysy äidiltäsi mä mun(muista)




















































    VastaaPoista
  9. sori ku en laittanu nimee kommaan t.sara ps.kirjotin sen

    yllä puolellä olevan komman











    VastaaPoista
  10. moi! aika monta kommaa mul onvaa viisi oot onnekas t:sara<
    3

    VastaaPoista
  11. Toosi söpö jääkki! Kommentoin uudestaan T:Aada Ps. oot kiva :).

    VastaaPoista