Luokan muuntautuva puu

Luokan muuntautuva puu
Tervetuloa Otsolan 3A:n blogiin! Tässä tunnelmia luokkamme ulkopuolelta... Muuntuva puu, joka saa aika-ajoin uusia "tuulia". Tällä hetkellä punatulkut vielä istuvat oksilla ja pöytää koristaa lasten huopanopat.

torstai 25. huhtikuuta 2013

Minä Anni

Olen tosi ystävällinen ja kiva!
Minun nimeni on Anni.
Koulussa on tosi kivaa!
Tykkään olla kavereitten kanssa ulkona.
Kaverit on parhaita.
Koulussa on hyvää ruokaa. NAM NAM!
Kässä tunnit on parhaita,koska saa askarrella.
PETSOPIT ON PARHAITA!

11 kommenttia:

  1. Noi sun petsit on söpöi tos järjestykses♥ Mäkin rakastan petsei mul on niit 55 ainaki nyt. Saan varmaa niit lisää jee monta sul on ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö? varmaa kaksket tai jotaa? en oo ihan varma.

      T:Anni

      Poista
    2. OKEI NYT MUL ON NIIT 68 KU MUL OLI SYNTTÄRIT NI SAIN´NIIT AIKA PALJO...

      Poista
  2. noi on munki mielestä tosi söpöjä mulla ei oo paljoo varmaa jotaa 12 mut toi oikeen puolimmainen on mun mielestä tosi söpö♥

    VastaaPoista
  3. Anni noi on tosi söpöi!!! t:veera

    VastaaPoista
  4. ihan oikeesti sori jos matkin mut noi on söpöjä

    VastaaPoista
  5. mul on toi oikeen puolimmainen ihanii noi petsit tos♥ T: Aada

    VastaaPoista
  6. mul on niitä jotaa 12 oon k
    yl vaihtanu niitä kaverin kaa elikkä on vähän eri petsit täl hetkellä.ne on yhtä söpöjä ku ennenkin

    VastaaPoista
  7. Anni noi on niin söpöjä!!!
    Mä tykkään noista ja kiva tietää sinusta enemmän.
    Minäkin tykkään käsityöstä. T:Alli

    VastaaPoista