Luokan muuntautuva puu

Luokan muuntautuva puu
Tervetuloa Otsolan 3A:n blogiin! Tässä tunnelmia luokkamme ulkopuolelta... Muuntuva puu, joka saa aika-ajoin uusia "tuulia". Tällä hetkellä punatulkut vielä istuvat oksilla ja pöytää koristaa lasten huopanopat.

maanantai 29. huhtikuuta 2013

Minä Veera


Koira Vilma


Hei! Kerron pikkuisen itsestäni ja tästä lähtee!!!

Pidän eläimistä ja olen päättänyt tulla eläinhoitajaksi. Minun isoveljen nimi on Joona. Horoskooppimerkkini on kauris. Minä alan harrastamaan jalkapalloa. Olen iloinen ja ehkä hieman VILLI!! Ja joskus vähän malttamaton. Olen kuin jänis vaipoissa. No, okei valehtelin, koska olen tosi villi ja malttamaton. Minua itseäkin alkaa naurattaa :-).

17 kommenttia:

  1. toi sun koira on tosi söpö haluisin tollasen kuulin kun sanoit luokas et jos tohon tulis reikä niin et luovu siint ikinä en mäkään jääst tai noo jääkist

    VastaaPoista
  2. Se on tosi sopö koira ja sil on kiva nimi. mäki haluisin tommosen koiran!

    VastaaPoista
  3. kiva ku kerroit itsestäsi vähän sun koira on muuten söpö

    VastaaPoista
  4. Siis kiitos mitä lähetit mulle vertist! :-)

    VastaaPoista
  5. OIKEEST TOI ON NIIN LUTUNEN ELI NIIN VITSIN SÖPÖ NÖPÖ HA.LUUUUUUUUUUUUUUUUUN TOLLASEN T:VENLA

    VastaaPoista
  6. Heips Veera:) Oot kyllä tosi iloinen ja mukava:) Aurinkoista kesää sulle:) Terkuin, vohvelin paistaja;)

    VastaaPoista
  7. Kiitos ja kuka lähetti sen että Veeraaaaaa XDDD OLEN KUIN JÄNIS VAIPOISSA JA NÄIN se joka sen lähetti kertoo kuka on

    VastaaPoista
  8. Mä en oo se, mut toi sun teksti on hauska ja huvittava!
    Haluaisin kysyä, mikä on lempiruokasi ja värisi? T:Alli

    VastaaPoista
  9. Nauroin tossa kun kirjotit että olet kuin jänis voipoissa. Ja toi sun teksti oli kyllä aika hauska! T:camilla

    VastaaPoista
  10. Hihii...minua alkoi naurattaa tämä sun tekstisi...muuten sitten tuletko joku lauantaina tai tiistaina midän kdillä hallille tai minä teidän!!! T.sara

    VastaaPoista
  11. no sara me ullaa hakee sua heti ku äiskä pääse öistä eli 18.05

    VastaaPoista
  12. ja pyytäisin kaikkia kommaajia laittamaan oman nimen kommiinsa en tarkoita että vain minun omiin juttuihin vaan myös muidenkin kiitos T:Veera ps. toi ylempikii oli mun;-)

    VastaaPoista
  13. nyt on jo siirrytty ulkoharjoituksiin !!!!!!! Kyytejäkin vaihdellaan mukavasti!! T.Sara

    VastaaPoista