Luokan muuntautuva puu

Luokan muuntautuva puu
Tervetuloa Otsolan 3A:n blogiin! Tässä tunnelmia luokkamme ulkopuolelta... Muuntuva puu, joka saa aika-ajoin uusia "tuulia". Tällä hetkellä punatulkut vielä istuvat oksilla ja pöytää koristaa lasten huopanopat.

maanantai 29. huhtikuuta 2013

minä Sara

Hei! Olen 8-vuotias. harrastan tanssia ja jalkapalloa. Minulla on kaksi pikkuveliä Tomas ja Patrik. Minulla on hamsteri ja sen nimi on Risto, se on hauska. Tanssi on myös kivaa. Haluaisin olla isona ehkä tosi hyvä tanssija. Minun jalkapallojoukkueeni nimi on: KoNa pallotytöt 03-04. Minulla on tosi hyvä joukkue. Meillä on paljon pelejä. Minä haluaisin että kaverinikin alottaisi jalkapallon!  Tykkään uskonnosta ja liikasta.                                                                              

Tässä on monster high, sen nimi on:ghoulia!

12 kommenttia:

  1. kaikki jotka kirjottavat komman ni laittakaa siihen nimi T:sara

    VastaaPoista
  2. Sara toi on kivan näkönen!
    Minäkin tykkään uskonnosta, ja liikasta! T:Alli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos ei laita kommenttiin nimeä niin en tiedä kuka sen lähetti mulle t.Sara

      Poista
  3. Sara haaveesi, että joukkueeseesi tulisi meidän luokkalaisia, käy toteen nimittäin minä tulen!!!!!!!! T:Veera

    VastaaPoista
  4. nonii nyt Sarankin haave on täytetty nimitäin nykyään minäkin haastan jalkapalloa joukkueessa: KoNa-pallotytöt 03-04

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin..kyllähän siinä vähän tuli pieniä avustuksia joukkueen jäsensivuille kirjautumisessa! Mutta muuten Veeran oma päätös!! T.Sara

      Poista