Luokan muuntautuva puu

Luokan muuntautuva puu
Tervetuloa Otsolan 3A:n blogiin! Tässä tunnelmia luokkamme ulkopuolelta... Muuntuva puu, joka saa aika-ajoin uusia "tuulia". Tällä hetkellä punatulkut vielä istuvat oksilla ja pöytää koristaa lasten huopanopat.

torstai 25. huhtikuuta 2013

Minä Alli

Hei, olen Alli! Minun perheeseeni kuuluu äiti, isi, Vappu ja Iines. Minä tykkään askarrella. Lempivärini on sininen ja vihreä. Harrastan huilunsoittoa ja koripalloa. Paras kaverini on Vilja. Lempi vuodenaikani on kesä. Minun lempi lelu on virtahepo Vertti, kuten kuvasta näkyy. Lempi aine koulussa on käsityö. Minusta tulee isona lääkäri. Lempi ope on Anna-Maria.
virtahepo Vertti

15 kommenttia:

  1. toi on söötti mul on ollu sAMAA SARJAA. MUT VAAN eri lajil eli koiral

    VastaaPoista
  2. Alliiiiiii mä oon kadeee, koska TOI ON SÖPÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. mun lempiväri on sininen ja vihree sattu samat värit

    VastaaPoista
  4. Munki lempiväri on Sinttu ja virhu♥ Mä ooooooooon niiiiiiiiiiiin kade tost ''pehmiksest'' **Pehmolelust**

    VastaaPoista
  5. moi! mun mielestä toiiii ooonnn söööpppööö

    VastaaPoista
  6. Alli Vertti on söpö ja hauska tietää sinusta t:veera

    VastaaPoista
  7. Muute kuka kirjotti ton "pehmiksest", ni se ei oo pehmis,
    vaan Vertti. T:Alli

    VastaaPoista