Luokan muuntautuva puu

Luokan muuntautuva puu
Tervetuloa Otsolan 3A:n blogiin! Tässä tunnelmia luokkamme ulkopuolelta... Muuntuva puu, joka saa aika-ajoin uusia "tuulia". Tällä hetkellä punatulkut vielä istuvat oksilla ja pöytää koristaa lasten huopanopat.

torstai 2. toukokuuta 2013

Minä Vieno

Olen Vieno. Harrastan partiota ja kesällä urheilukoulua. Olen 9-vuotias. Perheeseeni kuuluuva seuraavat; äiti ja nimi on Marika, isi  ja nimi on Atte. On minulla on myös sisko nimeltä HELMI ja älä luule ettei meillä eläimiä ole. Nimittäin yksi kyllä on TEMU-koira isillä ...Minusta tulee isona telinevoimistelija. Vauva juttuja ovat nämä. Pienenä istuin kauppa korissa.OLiN nähtävästi lähdössä kauppaan. Ja kun olimme lähdössö Thaimaaseen lomalle niin tiedätte varmasti että pitää ottaa piikki. Paruin kovasti ennen kuin piikki edes koski minuun. Tällainen minä sitten olen.HEIPPA....

8 kommenttia: