Luokan muuntautuva puu

Luokan muuntautuva puu
Tervetuloa Otsolan 3A:n blogiin! Tässä tunnelmia luokkamme ulkopuolelta... Muuntuva puu, joka saa aika-ajoin uusia "tuulia". Tällä hetkellä punatulkut vielä istuvat oksilla ja pöytää koristaa lasten huopanopat.

torstai 2. toukokuuta 2013

Minä Aada

Moi, olen Aada ja tykkään tanssimisesta. Olen iloinen ja pidän koirista. Perheeseeni kuuluu  äiti, isi, sisko ja veli.Haluaisin olla isona tansija tai koirien hoitaja.Meillä on oma koira, se on Sulo. Parhaita kavereitani ovat: Venla,Sara,Camilla ja Jenna.
            Tässä on minun pehmoleluni beppe.

14 kommenttia:

  1. söötti beppe kö se siinä istuu koulu penkillä ihana oikeest aada t:vanukas

    VastaaPoista
  2. Aada hyvä et laitoit mut kavereihin=parhaisiin kavereisiin.Yksi juttu vielä oot kiva ja toi on söpö oon kade sulleeeeee!

    VastaaPoista
  3. hieno lehmä mäki haluun tommosen :))

    VastaaPoista
  4. oikeesti sait ko sä sen ku sun isi oli työmatkalla on munki isi ostanu mulle meikkii, barbin ja no en muista muita mut se toi ne pelimatkalla se toi myös meiän koko perheelle ison karkki askin = ison sellasen!

    VastaaPoista
  5. Kiva mäkin haluun aada tommosen! Lehmän jos en saa semmosta niin tuun ryöstämään sen sulta! No okei toi oli vitsi!
    T:camilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei no kiva ku tuut varastamaan mut en kyl usko et pysty iihe koska mä tiiän ettei meille pääse no voithan sä yrittää mut Beppe on mun ! T:Aada

      Poista